Saturday, June 25, 2011

Les Photos!






Finalement, j'ai des photos!! L'internet marche pour mon ordinateur (pour maintenant) et j'en ai pris! Donc, je vais te montrer ce que j'ai fait aujourd'hui à Paris!

Nous avons fait du shopping! Vous ne pouvez pas voir ici, mais on est allé aux soldes--il y en a pleine maintenant--et on a acheté les baguettes pour le petit déjeuner et du pizza pour le diner! Avec notre pizza, on a bu TROIS carafes d'eau! Tout le monde savait qu'on vient des Etats Unis! :) On a visité des bâtiments si chouette aussi (mais c'était hier soir) Qu'est-ce que j'aime Paris!
Aussi, tout le monde devrait connaitre Christelle! Elle est aussi si chouette!

5 comments:

  1. Finally, I have photos! The internet works for my computer (for now) and I took some! So, I will show you what I did today in Paris!

    We went shopping! You can't see it here, but we went to the sales events--there are tons right now--and we bought baguettes for lunch and pizza for dinner. With our pizza we drank THREE carafes of water. Everybody know that we come from the United States! :) We also visited some really cool buildings (well it was yesterday evening). How I love Paris!
    Also, everybody needs to meet Christelle! She is really cool!

    ReplyDelete
  2. Ah, Elisabeth, je t'aime :) tu me manques! Aussi, ton francais est magnifique! Felicitations!

    ReplyDelete
  3. I am so excited for you to be there! Eat some yummy treats for me!

    ReplyDelete
  4. Oh Crystal! Don't you even worry! :)

    ReplyDelete
  5. Can someone explain to me why it's American to drink water....?
    - Lee

    ReplyDelete